Bekijk ons volledig MOVE UAntwerpen/AP aanbod.
WAAR KRIJG JE KORTINGEN VOOR?
Sportpartners zoals fitness, klimmen en meer. Een verplichte bijdrage zal steeds uitdrukkelijk worden vermeld op de website.
Hieronder vind je een overzicht met veelgestelde vragen.
BASIC-FIT ABONNEMENT
Als student of personeelslid (of UAntwerpen alumni) kan je aanspraak maken op de korting van het Basic-Fit jaarabonnement.
Je kan op elk moment van het jaar een Basic-Fit jaarabonnement met korting aankopen zolang je beschikt over een geldige MOVE. Let op, MOVE blijft geldig gedurende één academiejaar (zie FAQ ‘Hoe lang is mij MOVE geldig?’). Dit verschilt van een Basic-Fit jaarabonnement dat één jaar geldig blijft, onafhankelijk van het tijdstip waarop je dit hebt gekocht.
*Gebruik steeds dezelfde smartphone. Jouw account wordt automatisch geblokkeerd indien je wisselt van toestel en de app opnieuw installeert.
Bekijk steeds de website van Basic-Fit voor openingsuren en specifieke voorwaarden.
HOE GEBRUIK IK DE APPLICATIE?
Hieronder vind je stapsgewijs terug hoe je gebruik moet maken van de MOVE app.
Ondervind je toch problemen met de app? Stuur dan een mailtje naar sport@uantwerpen.be.
*Het MOVE webaccount is het account waarmee je je MOVE hebt aangekocht/geactiveerd.
HOE LANG IS MIJN MOVE GELDIG?
Je kan doorheen het jaar MOVE UAntwerpen/AP aankopen wanneer je wil maar houd er rekening mee dat MOVE UAntwerpen/AP telkens maar één academiejaar geldig blijft. Het oude MOVE abonnement eindigt telkens op 30 juni en een nieuw MOVE abonnement start op 1 juli.
HOE MAAK/ANNULEER IK EEN RESERVATIE
Via de online reservatietool kan je een plaatsje reserveren om deel te nemen aan één of meerdere groepslessen. Volg onderstaande stappen:
*Het account waarmee je je MOVE hebt aangekocht/geactiveerd.
Heb je je bedacht of voel je je ziek en wil je een reeds bestaande reservering annuleren? Dit kan eenvoudig via dezelfde reservatietool.
IK HEB BETAALD MAAR OP MIJN ONLINE ACCOUNT STAAT DAT IK GEEN GELDIGE MOVE BEZIT
Indien je reeds betaald hebt, maar toch geen geldige MOVE kan terugvinden in je online webaccount kan dit aan één van de volgende zaken liggen:
IK HEB GEEN BEVESTIGINGSMAIL ONTVANGEN NA BETALING
De bevestigingsmail bevat belangrijke informatie over MOVE en de applicatie. Controleer je spamfolder in je mailbox.
Heb je niets gekregen? Stuur dan een mailtje naar sport@uantwerpen.be.
Hieronder vind je de belangrijkste informatie terug.
Gebruik de app als volgt:
IK HEB MIJN MOVE TWEE MAAL BETAALD
Indien je per ongeluk twee keer hebt betaald voor MOVE (bv. één maal via overschrijving en één maal online), heb je recht op een terugbetaling. Stuur een mail naar sport@uantwerpen.be met de correcte aankoopdata zodat er een terugbetaling kan gebeuren.
IK KAN NIET INLOGGEN OP MIJN ACCOUNT
IK KAN NIET INLOGGEN OP DE APPLICATIE
Een foutmelding bij het inloggen op de applicatie kan toe te schrijven zijn aan één van onderstaande zaken:
*Het MOVE webaccount is het account waarmee je je MOVE hebt aangekocht/geactiveerd.
IS HET MOVE AANBOD VOLLEDIG GRATIS?
Het MOVE aanbod bestaat uit verschillende luiken waaraan je gratis of aan voordelige tarieven kan deelnemen.
Bekijk ons volledig MOVE UAntwerpen/AP aanbod.
Sportpartners zoals fitness, klimmen en meer. Een verplichte bijdrage zal steeds uitdrukkelijk worden vermeld op de website.
WAAR BLIJFT MIJN MOVE?
Vanaf academiejaar 2020-2021 wordt de fysieke sportkaart vervangen door de MOVE app en zal je geen post meer ontvangen. Alle informatie over deze digitalisering vind je terug in de bevestigingsmail die je na betaling ontvangt.
WAAR VIND IK HET DOCUMENT VOOR DE MUTUALITEIT?
Na betaling van je MOVE ontvang je een e-mail met de link naar het terugvorderingsdocument. Indien je deze bevestigingsmail niet hebt ontvangen, stuur dan een mail naar sport@uantwerpen.be om deze aan te vragen.